10 de febrer del 2012

33



Avui faig anys. Trenta tres concretament. Es dia de reflexió.

Estic satisfeta amb tot el que tinc fins ara, que no es molt, però que segurament ja ho és tot per mi. Nomes penso en que arribi ràpid el cap de setmana, per celebrar-ho amb la meva família. M'encanta veure la cara que fan els meus nens quan intenten reproduir en dits els anys que faig, quan se n’adonen de que els en falten molts, i de que la mama es supergran...

Però es inevitable quan cauen anys pensar en totes les coses que ens falten, aquelles que pensaves que tindries quan en complissis 30, 31, 32... Però aquesta setmana no em sento aixi.

Dilluns passat vaig tornar a dormir a casa els pares. L’Emili estava fora i ens va semblar una bona idea quedar-nos a dormir tots tres a casa els avis. I allà estava jo, amb els nens adormidets i asseguda al meu sofà de sempre, amb la meva mare i el meu germà petit...(que de petit ja no en te res!). Li havia demanat de veure plegats Into the wild, en coneixia la musica però malauradament encara no havia pogut veure-la sencera, així que de cop ens vam veure immersos en una nit de cinema en família, com fèiem anys enrere en aquell menjador. I que dir? Que es una cinta molt i molt recomanable... plena de significat. "Menys es mes", simplement. Una màxima que ja he estudiat perquè es molt valida en arquitectura, però que se'ns dubte també ho es per la vida.

Així que avui simplement volia deixar-vos una cançó i un missatge esculpit en ella.

I pel que fa a avui, simplement intentaré apagar les 33 espelmes en companyia dels qui m’estimo. Sense grans pretensions. Amb això en tindre prou. I em pensaré un bon desig, però això ja no ho podré explicar...que no se'm compliria...




Society, Eddie Vedder. 2007

"Oh, it's a mystery to me
We have a greed with which we have agreed
And you think you have to want more than you need
Until you have it all you won't be free.

Society, you're a crazy breed
Hope you're not lonely without me...

When you want more than you have
You think you need...
And when you think more than you want
Your thoughts begin to bleed
I think I need to find a bigger place
Because when you have more than you think
You need more space.

Society, you're a crazy breed
Hope you're not lonely without me...
Society, crazy indeed
Hope you're not lonely without me...

There's those thinking, more-or-less, less is more
But if less is more, how you keeping score?
Means for every point you make, your level drops
Kinda like you're starting from the top
You can't do that...

Society, you're a crazy breed
Hope you're not lonely without me...
Society, crazy indeed
Hope you're not lonely without me...

Society, have mercy on me
Hope you're not angry if I disagree...
Society, crazy indeed
Hope you're not lonely without me... "

 


1 comentari: